Yeah

Är på jobbet *tada*, och har det galet slött för en gångs skull:) Har haft delad tur idag...

Cyklade till jobbet andra svängen, det gick ganska bra:) Eftersom det blev cykeln till Helex så har jag trampat ca 2,5 mil idag;) Svärfar pumpade däcken då jag var i Turkiet. Cykeldäcket rymmer 6 kg... jag hade 0,5 kg i mina:S Haha.

Har "svenne banan" på hjärnan och håller på att bli tokig. Vårdtagare 8 sa idag att jag borde sluta nynna (nervösnynnar då jag är hos henne, eller så gör jag det överallt men det bara är hon som påpekar det. Tänker aldrig på det själv). Hur som helst, hon tyckte att jag skulle sluta eftersom det var en "väldigt ful ovana". Haha, ska försöka:)

Fint väder idag förresten men det blåser hund...

Jobbar 07.30-16.00 imorgon, 16-21 på onsdag, 7.30-11.30 på torsdag, 15-21 på fredag, 7.30-17.00 både lördag och söndag, 07.30-17.00 på måndag och 07.30-11.30 på tisdag. Sedan är jag ledig på onsdag (tjoho!). På torsdag blir det jobb 14-21, fredag 07.30-17.00 och sedan after work och party på fredag:) På lördag är det samling 09.00. Herrklubben ska ha möte och de har bjudit in flickvännerna över helgen. Det blir en övernattning men vars vi ska än är hemligt:) Bäst att inte vara allt för bakis på lördag med andra ord... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0