Äntligen fredag!

Har jobbat till 11.30 idag och är nu ledig till måndag 16.30 (förhoppningsvis). Härligt härligt:) Har passat på att träna och städa. Väntar nu på att Henke ska komma hem från innebandyn (han tränar 99:orna). Sedan blir det god mat och bio. Vi ska försöka få med svärmor och svärfar på "män som hatar kvinnor". Får se hur det blir med det. Annars blir det mest troligt tacos här hemma och sedan bio:)

Träffade pappa idag då han kom förbi med min post. Far hade varit på Hanséns och köpt en ny vinterkappa från Tiger. Han håller sig modern:) I posten fick jag dock räkningen för bilskatten. Fy:( Sedan har jag tid hos tandläkaren på måndag. Fy igen(!) Det är eventuella återbesök som jag tycker är jobbiga. Har även passat på att hämta en utbildningskatalog på Komvux. De hade tyvärr inte LTU:s katalog men jag tog en annan katalog som hade samlat alla Sveriges utbildningar som startar nu i höst. Ska bläddra igenom den alldeles strax:)

Imorgon blir det fest:) Ja just det. För att inte skapa förvirring nu så har Henkes planer med kompisarna skjutits upp till lördagen. De skulle ju egentligen åka till en "okänd stad i norrbotten" med herrklubben nu ikväll och sedan komma hem imorgon. Nu ska de istället åka imorgon och komma hem på söndag. Jag har alltså sambofritt imorgon. Har skjutit upp min "utbildningsutredning" till imorgon på dagen:)

Trevlig fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0