Det man inte har i huvudet får man INTE ha i benen

Klanten har slagit till igen haha...

Skulle ut igår. Egentligen var det planerat att gå på after work med jobbet, men de bangade en efter en så tillslut var det bara jag och Malin som skulle ut. Vi började med en förfest med pizza hos mig. Sedan kom Madde och vi drog iväg på en förfest på Östermalm. Jag bestämde mig för att inte gå ut med min kameramobil sedan senaste utgången då jag blev av med mobilen. Planen var att jag skulle byta till min gamla, enkla sony ericsson... som var död (inget batterier). Stoppade tillbaka simkortet i min samsung och åkte iväg. Då jag skulle slå på mobilen slog jag fel pinkod. Det gick upp för mig att jag har ett nytt simkort och alltså en ny pinkod. Vad var koden? Less på min klantighet, åkte jag och Madde tillbaka till min lägenhet. Tanken var att vi skulle förfesta hemma hos mig och sedan åka till stan. Vände upp-och-ner på hela lägenheten, men hittade inte det där **** brevet med pinkoden. Vi ställer in festandet sa vi efter ett tag. Satt i soffan resten av kvällen. Jag hade inte tänkt gå på fest hos Henkes kompis, Huring, ikväll men nu blir det kanske ändå:)

Hittade förresten pinkoden nu på morgon. På sidan av strumplådan. Det var nog helt enkelt inte meningen att jag skulle gå ut igår:) Hade trevligt med Madde iaf:) Och Malin den första delen av kvällen haha:) Det man inte har i huvudet får man alltså inte ha i benen... inte dansbenen iaf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0