Flash Anna

Haha, fick rubriken från min favoritfilm då jag var liten (flash Gordon). Har känt mig heltaggad denna vecka trots att det har varit den där roliga påhälsningen som man får en gång i månaden. Har jobbat 07.30-17.00 och 07.30-16.30 på måndag och tisdag. Sedan har jag haft delad tur igår och idag. Imorgon blir det *tada* en delad tur. Tredje denna vecka alltså. Istället för att ligga och slöa på de delade turerna, så har jag utnyttjat tiden till max. Igår var det suuuuperväder, firade med att gå på gymet och springa 10,5 km. Sedan var det bara att skynda hem, äta lunch och sedan ut på promenad med de nya solisarna:) Hem, duscha, äta och sedan iväg till jobbet. På jobbet blev det 35 min övertid då jag fick två extra vårdtagare på listan. Men men övertid= svinbra ersättning.

Idag skulle jag ha slutat 12 men då hade chefen svårt att få ihop folk (då alla tre av kvällspersonalen var sjuka). Fick rycka ut och chefen pratade om att det innebar fyllnadstid (= lite extra slantar i timmen). Mycket nice:) Kände att jag inte skulle hinna med något gym idag då jag inte var beredd på att få jobba. Istället åkte jag och handlade lite och sedan blev det storstädning hemma. Härligt att få det städat innan helgen:) Nu ska jag äta lite kvällsfika. Jag blir alltid jättehungrig då jag jobbar kväll...

Hela texten är kursiv. Katten var och klev på tangentbordet, vet inte vad den har tryckt på. Det går inte att ändra på den "vanliga" knappen. Kissen ska alltid envisnas med att ligga precis framför en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0