Helgen som var

Har inte hunnit sitta så mkt vid datorn ihelgen så ni får en liten kort resumé här och nu. På lördagen jobbade jag 07.30-17.00. Sedan åkte jag till Kvantum där jag mötte Henrik. Köttfärssås och pastafjärilar till middag och glass till efterrätt. Gott! Sedan såg vi det första avsnittet av det nya robinson. Det är ungefär som vanligt. Ett gäng gnälliga stockholmare och sedan nån galen norrlänning. Ska nog även se nästa avsnitt nu på lördag:) Eller då är jag borta kom jag på. Fast det kanske blir att se det ändå, även om jag inte är på hemmaplan:)

På söndagen var det åter igen jobb men en kort dag, bara till 11.30. Sedan åkte vi till Prästholm, packade världens matsäck och åkte ut på isen. Solen var lite blyg på eftermiddagen men det gjorde inget då matsäcken var kanon. Grillade smörgåsar, grillad korv och varm choklad. Kände mig så mätt då vi kom hem att jag gick på långpromenad från pappas hus till stopskylten på norra sidan (Melderstein) och sedan tillbaka igen. Ganska precis en mil. Det var skönt:) Hem igen och sedan på Helex. Avslutade veckan med ett träningspass, bröst och mage.

Hoppas att ni har haft en bra helg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0