Pengar kan visst köpa lycka

Kände att jag behövde piggas upp idag med tanke på senaste veckans händelser, då bl.a. min mobil blev stulen *snyft*. Det konstiga är att jag nästan inte känner något över händelsen längre. Jag har nog insett att den är borta för alltid och har väl antagligen kommit över det. Men visst kände jag mig riktigt uppmuntrad i dag då jag lämnade H&M 1300 kr fattigare och med en påse som jag var tvungen att dra över handleden för att undvika att den släpade i marken^^.

Nu har jag färgat håret och väntar med spänning på resultatet. Då jag kom ut ur duschen såg det bedrövligt ut men då jag lyfte på handduken för en stund sedan så var det ändå ganska bra. Får se hur det blir då håret har torkat:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0