Ledig!

Äntligen en ledig dag:) Jobbar sammanlagt 51,5 timmar så det ska bli skönt att vara lite ledig. Tog mig en liten sovmorgon och steg upp först 07.30. Har precis laddat med lite banan och mjölk, åker till gymmet på 10 min för att bestiga löpbandet. En timmes löpning, sedan frukost och... iväg på jobb! Känns så fel att få en ny mobil av pappa så jag har erbjudit mig att putsa fönstrena hemma. Ca 15 fönster och en inglasad altan:/ Tur att det är lite sol ute:)

Var på stan igår i jakt på en ny bikini inför Turkey. Har så svårt att bestämma mig men har nu köpt hem tre stycken: en lila, en blå med vita prickar och en vit med rosa prickar:) Ska prova mig fram...

Nej, nu ska jag åka iväg... Kanske skriver en rad ikväll;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0