Turkey today:D

Hann inte blogga så pass mycket som jag hade velat:( Jaja, ska snöra in ett inlägg åt er iaf...

Sitter nu vid min och Henkes nya dator:) Vi hade tänkt vänta tills efter renoveringen men Henke kunde inte hålla sig. det känns lite ovant med det nya tangentbordet.

Nu är iallafall väskan packad. Har jobbat tills 11.30, varit och växlat pengar, samt tränat (löpning 2 km, rygg och mage). Är ni fit for fight (och flight haha). Har tappat 3,6 kg sedan 15 februari:) Tänkte redovisa lite bildbevis.


Haha, jag 15/2 då. Kan säga till mitt försvar att jag var osminkad och nyss hade tränat. Hade även med i motiveringen på träningsbloggen att "det var bättre att vara fulare på före än efterbilderna":) Ska ge er en i profil också:
 
Haha, fy vad pinsamt. Skämdes inte alls över dessa då jag tog dem. Ful hårfärg, usch.

Mätningar, som gjordes regelbundet en gång i veckan, var roligast. Har dock svårt att inse att muskler väger mer än fett så ibland när vågen inte har gått åt mitt håll har det varit en enorm besvikelse...

Så här såg startmätningarna ut

Vikt: 53,7 kg
Midja: 68 cm
Stuss: 92 cm
Bröst (ovanför brösten): 81 cm
Lår (vänster): 49 cm

Nu har det alltså gått nästan 3,5  månader och då ser det lite annorlunda ut.



Även här är jag osminkad (lite mascara) men ser ändå inte lika sliten ut:)

Målmätningen
Vikt: 50,1 kg (-3,6 kg)
Midja: 58 cm (-10 cm)
Stuss: 84 cm (- 8 cm)
Bröst (ovanför brösten): 76 cm (-5 cm)
Lår (vänster): 44,5 cm (-4,5 cm)

Kul med före-och efterbilder så att man verkligen får se resultat. Det har varit riktigt jobbigt stundtals. Och jag har fuskat flera gånger men det har det varit värt, man måste leva lite emellanåt:) Det är bra att man åker bort nu så att man håller sig från gymmet. Är ganska beroende och har den senaste tiden haft lite dåligt samvete då jag inte har gått dit varje dag. Kan bli farligt det där:/

Nu ska jag snart hämta Henke. Han slutar tidigare idag för att kunna äta nötter och mysa en stund innan jag åker. Planet går 20.05 ikväll. Vi ses om en vecka:)

Bon voyage!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad är de för adress till träningsbloggen ? kommer ju upp nån ruta där man ska fylla in anv.namn och o lösen....

Eller är de nå du har bara för dig själlv eller ??

2009-06-06 @ 01:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0