Sol i P-holmen

Har varit dålig på att uppdatera bloggen men nu kommer lite av helgens bravader...

Åkte till Prästholm i fredags. Planen var att åka dit tidigt men så blev det inte riktigt. Vi började med att åka till gymet. Sedan fick bilen sig en guldtvätt. Köpte även motorolja och oljefilter, eftersom min morbror skulle byta olja i bilen samtidigt som bilen fick ta på sig sommardäcken. Jag vet att jag är sen med att byta men det är ett tag sedan jag var hem och jag har inte haft möjlighet att byta dem förrän nu.

I Prästholm blev det grillat, allt från fläskfilé och entrecôte till korvar och grönsaksspett. Ett glas rött till maten, really nice :) Somnade tidigt på soffan.

Lördagen började kring kl 9.00. Jag och Henke åt frukost innan vi gck ner på Udden. Henke ville hjälpa till med veden så han fick vara med pappa, farbror Leif, Robert och Johan på vedbacken. Själv gick jag till Amen och roade mig där. Fika och godsaker :) Vi satt ute på verandan i solen och pratade. Fick sig lite god lunch innan jag blev tvungen att avvika. Min morbror fyllde år så vi var bjudna på fika. Sedan fortsatte arbetet nere på Udden så jag gick till Amen igen. Hon och Anja låg ute och solade så jag joinade dem. Pratade om allt från tarmsköljningar till energidrycker. 

Gick hem kring 18 och blev då skickad till Råneå för att hämta pizza. Jag städade sedan bilen och fick en "ny" (Johans gamla) bilstereo installerad. Då vi sedan begav oss till stan igen följde pappa med. Han skulle på Invit :) Själv åkte vi hem och såg Dexter. Jag somnade på soffan... som vanligt.

Idag har dagen gått snabbt. Har i princip bara tränat och ätit. Har även sett två avsnitt Dexter. Ikväll blir det två läxor (religion och fysik) och sanningens ögonblick kl 21.   

Kommentarer
Postat av: Lill Anna

Hmm, trodde inte att detta inlägg blev upplagt p.g.a. krångel med datorn... jaja:)

2008-05-05 @ 18:56:20
URL: http://lilllindgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0