Ja och noo

Ledig idag. Väldigt skönt och behövligt så här en dag innan skolstarten. Vaknade ca 07.30 och fick morgontidningen på sängen av Henke som nu har börjat jobba efter 8 veckor semester (och "svinet" har tre veckor kvar). Undrar om det bara är jag som tycker att det är skönt att hösten är på väg. Mysa i mörkret, varma kläder och tända lampor. Finns det något som slår att köra bil då det regnar och gatlampor m.m. lyser?:) Nej, nu ska jag inte bli "blödig".

Istället ska jag bli lite morrig. Har bokat tvättstugan ikväll pga en full tvättkorg. Då har byggnadsarbetarna skrivit en lapp att "tvättstugan blir obrukbar 18-19-20 aug" och ber oss istället att bruka tvättstugan i ett annat trapphus, som givetvis är fullbokat dessa dagar. Jag är less. Hoppas att det finns något i garderoben som jag kan ha imorgon, annars blir det att tvätta för hand. Det hade ju varit fint om de hade kunnat meddela oss om detta lite tidigare...

Lunch på Amen nu kl 12:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0