Jag bara måste...

Sparkar mig själv för min värdelösa uppdatering här. Periodvis är jag ju aldrig vid datorn, förutom någon gång då man smiter in på jobbets dator för att kolla facebook:) Men det tar ju 2 min också...

Skolan har börjat och just nu är det jakten på studielitteratur som tar upp min lediga tid. 10 böcker står på de två första kurserna som ska vara klar om ca 2 månader. Dessutom så tänkte jag passa på att köpa ett bokpaket där en av dessa böcker ingår (Hela paketet- 4 böcker - kostar nästan 1400 spänn). Så man kan säga att jag behöver 13 böcker. Tur att man nyss har fått lön. Men då är det lätt att bli av med de som man inte vill ha kvar då studierna är över:) Men det gäller att sälja fort för hela tiden uppdateras böckerna, vilket har gjort det svårt att låna från de jag känner som tidigare har läst ssk. Jaja, det löser sig:) Lite panik att vi tentar av den första kursen om mindre än en månad (29 sep). Dessutom ska vi ut på sunderbyn nästa vecka, dock bara i tre dagar.

Det blir inte att ta något studielån i höst eftersom jag har jobbat så mkt i sommar (får inte för csn med andra ord) så det blir att plugga 100% och sedan jobba typ 40-50%, vilket innebär att min fritid har krympt avsevärt. Dessutom tar ju träningen stor plats så nu gäller det att utnyttja alla luckar som finns för att umgås:)

Nu ska jag gå och hjälpa Henke i köket, sedan träning:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0