Några rader om denna vecka

Har cyklat kring 15 mil den senaste veckan. Det roliga är att jag egentligen hatar att cykla. Men nu är det som att man har hittat en ny träningsform som dessutom är snäll mot plånboken. Jag, Henke och hans pappa har dessutom pimpat cykeln med en cykelkorg på pakethållaren och en flaskhållare på styret;) Har cyklat till jobbet varje dag den senaste veckan (vilket jag även gjorde ganska flitigt ca två veckor innan jag den 25 juni fick punktering på cykeln, samt att jag blev förkyld några dagar senare...)

Funderar t.o.m. seriöst att gå på "Michael Jackson spinningen" imorgon. Känner att det är lite passande eftersom Michael Jackson dog samma dag som jag fick punktering. Haha. För övrigt har jag hängt flitigt vid gymmets cyklar och löpband. Har efter några veckors hårdfrossande lyckats dra ner lite på "begäret" och förlorat 1-2 välmående kilon. Känner mig fortfarande som en liten chark men har nu tänkt deffa bort det innan Sthlm på fredag:) Målet är att ligga på 52 kg tills dess.

I fredags fyllde Robert 23 år. Kunde inte fira honom då för jag var på after work med jobbet. Vi var 10 st (+ Jonas som tittade förbi) som startade med middag på Anatolia. Jag åt entrecote och ett glas rött (ska egentligen inte dricka vin men det var bara ett enda glas). Efter middagen förflyttade vi oss ut till uteplatsen. Det blåste men var ändå inte så kallt:) Hade roligast där. Sedan gick en del av gänget till All star där vi var i ca 4 minuter innan vi gav upp och gick till båten. Vid detta tillfälle var vi bara 4 st kvar av det ursprungliga gänget (+ malin och hennes kompis som hade kommit då vi satt ute på Anatolia). Kvällen avslutades i knät på Henrik innan vi åkte hem;) Det går väldigt snabbt att cykla då man är lite berusad. Behövde knappt anstränga sig:)

Igår (lördag) var vi först på stan en sväng. Köpte en tröja på Carlings åt Robert och en iPod till mig;) Min Samsung som jag köpte för lite mer än 3,5 år sedan hade gjort sitt kände jag. Nu måste jag bara köpa ett "sportband" så att jag kan ha den då jag springer och cyklar:) Igår kväll var Henke ut igen så jag passade på att städa. Nu idag är det tvättstugan som gäller.

Ska nu springa till Icakällan och köpa frukost... 

Auf wiedersehen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0