Duracel

Haha, ni måste ju tro att jag går på amfetamin eller något. Somnade på soffan kring ett inatt. Vaknade halv två och gick och la mig. Vaknade halv 5 av Henkes väckarklocka. Han är nu på väg till Gällivare där hans kompis ska åka "Dundret runt". Jag orkade inte ligga kvar i sängen så jag gick upp och hjälpte honom göra smörgåsar. Fikade lite med honom och har sedan sökt efter pinkoden tills jag äntligen hittade den:) Hade varit lite pinsamt att gå på Telia igen. Var ju som bekant där för två veckor sedan för att få ett nytt kort. Att börja komma in efter varje festhelg hade känts lite fult haha:)

Nu är jag svinpigg. Eller liite svider det ju i ögonen men annars är jag pigg och rask:) Ska nu sova någon timme, sedan blir det Helex 09.30:) Ska nog ta och basta idag...

Grattis pappa som blir 54 år idag:D Presenter imorgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0