Motivationen på topp

Blev väldigt motiverad under fältstudierna. Insåg att detta var ngt jag verkligen vill hålla på med:) Dagarna sprang iväg och det var spännande hela tiden. Personalen på avd 35 var svintrevliga och lärde mig linda ben (även om dagarna bara gick ut på observation) på ett bättre sätt, ngt de aldrig lärde mig under mina åtta veckor på ortopeden. Jag menar, på ortopeden (och under en praktik dessutom) borde man ändå få lära sig linda ben korrekt men icke. De sa ingenting om vad "glapp" i bandagen kan orsaka. Men nu vet jag:) 

En av sjuksköterskorna hade sin sista dag i fredags så det blev tårta på sista fältstudiedagen. Efter det fick jag bege mig hemåt. Hade roligt, längtar tillbaka:)

Flyttar tillfällit ut ur lägenheten innan 4 oktober förresten. Bor då i Gammelstad till i slutet av november. Jobbigt att flytta men det är väl värt det:) 

Kommentarer
Postat av: Teemu

du vill oxå till punktvägen, erkänn. Alla vill dit runt gubben, Linda är ju på plats redan :)

2009-09-13 @ 10:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0