Studier fyller upp ledigheten....

Har haft hemmastudier idag och även om jag verkligen har "kört hårt" idag så känns det som att det aldrig kommer att ta slut. Med tanke på att tentan är tre veckor bort så känner man en liten stress. Jag har nämligen typ 6 böcker att läsa innan dess. Imorgon får jag 4 st och sedan väntar jag på en till. Sen så har vi ju hela lagboken som dock finns på internet. Längtar inte till anatomi- och fysiologikursen som börjar i början av oktober (och som även denna bara pågår i en månad). Det är tre böcker, varav den ena är på 1040 sidor, väger ett halvt kilo och är skriven på engelska:S 

Imorgon ska jag på fältstudier, tre dagar på infektionsavdelningen. Kommande vecka kommer alltså att se ut på följande vis:

Onsdag 9/9 - Helex, lite skolarbete, fältstudier 13.30-22.00
Tordag - Fältstudier 7.00-15.30, Helex (ev. simma), läsa "Florence Nightingale", tvättstuga.
Fredag - Fältstudier som ovan, Helex, fri fredagkväll
Lördag - Jobbar delad tur. Helex och sökande av vetenskaplig artikel till skolan.
Söndag - Jobbar 7.30-17.00. Helex och Florence Nightingale.
Måndag t.o.m. Onsdag - Skola 8.00-17.00. Helex.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0